Geri qayıtmaq

İstehlakçı müraciətləri ilə iş  – Mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis / Baş mütəxəssis

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə ABB komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Görəcəyiniz işlər:

  • Şikayətlərin qeydiyyatı və  cavablandırılması;
  • Şikayət edən müştərilər ilə görüşlərin təyin edilməsi və aidiyyəti üzrə araşdırılması;
  • Şikayət yaradan məsələlərin təhlil edilməsi, aradan qaldırılması məqsədilə təkliflərin verilməsi və rəhbərliklə razılaşdırılması;
  • Şikayətlərin analizi üçün müvafiq sifarişlərin verilməsi və struktur bölmələri ilə layihələrin yekunlaşdırılmasına dair işlərin görülməsi;
  • Müştəri məmnuniyyəti üçün xüsusi yanaşma tələb edən şikayətlərin müvafiq komitələrdə müzakirəsi, memorandumların hazırlanması;
  • Şikayətlərin qeydiyyatı və analitika üzrə sistemin optimallaşdırılması üçün təkliflərin verilməsi;
  • Yazılı müraciətlər üzrə mübahisələndirilməyən cavab şablonlarının hazırlanması;
  • Yeni şikayət kanallarının idarə olunan formatda mərhələləli açılmasının təhlil və təmin  olunması.

Bizim üçün uyğun namizəd:

  • Ali təhsilli;
  • Bank sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi olan;
  • MS Office (əsasən Excel) proqramlarında yüksək səviyyədə iş bacarığı olan;
  • Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik  olan şəxsdir.

Əgər axtardığımız namizəd sizsinizsə CV-nizi cv@abb-bank.az elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.

Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “İstehlakçı müraciətləri ilə iş şöbəsinə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, müsahibələrə yalnız göstərilən kriteriyalara cavab verən şəxslər cəlb ediləcək.

 

 

 

ABB Mobile
YÜKLƏ