ABB-nin Məlumat Mərkəzi müştərilərə 24/7 rejimində xidmət göstərir. Məlumat Mərkəzinə müraciət edərək müştərilər Bankın məhsul və xidmətləri haqqında ətraflı məlumatı Banka gəlmədən əldə edə bilərlər.
Səhifəni dəyərləndirin
Fikirlərinizi bizimlə bölüşün. Rəyləriniz dəyərlidir!
937 · (+994 12) 493 00 91
Mobil operatorlardan və Bakıdan kənar şəhər stasionar telefonlarından zəng ödənişlidir.
Bakı şəhəri üzrə stasionar telefonlardan zəng tam ödənişsizdir.
Xidmət zamanı müştərilərlə bağlı eyniləşdirmənin aparılması üçün onlara şəxsiyyət vəsiqələrinin seriya nömrəsi və FİN kodu, Müştəri kodu (CİF) və məxfi söz haqqında suallar verilir. Məlumat Mərkəzi ilə əlaqə saxlayarkən müştəri bu suallara asanlıqla cavab verə bilmək üçün şəxsiyyət vəsiqəsini, ABB-yə aid ödəniş kartını və ya hesab nömrəsi barədə məlumatları yanında saxlamalıdır.
Balans və hesab qalığı üzrə məlumat;
Kart üzrə icra edilən əməliyyat haqqında (bloklanmış məbləğ, keçməyən ödəniş və s.) məlumat;
Kredit limitli kartlarda icra olunan əməliyyatlar haqqında məlumat;
Nağd kredit barədə məlumat;
Nağd kredit hesabında olan vəsaitin ümumi borcdan silinməsi;
Uğursuz PİN cəhdlərinin sıfırlanması;
Kartın statusunun yoxlanılması;
Kartın bloklanması və aktiv edilməsi;
ATM, Cash-In və Azericard terminallarından istifadə zamanı yaranmış çətinliklərlə bağlı sorğuların yerləşdirilməsi;
SMS xəbərdarlıq xidmətinin aktiv/deaktiv edilməsi, SMS xəbərdarlıq xidməti üzrə daşınma nömrənin tənzimləməsi;
3D Secure xidmətinin aktiv edilməsi/3D Secure xidməti üzrə aktiv nömrənin yoxlanılması/dəyişdirilməsi;
Mobilbank və İnternet bank proqramı bloka düşdükdə aktivləşdirilməsi;
POS terminal vasitəsilə keçən bütün əməliyyatların yoxlanılması;
Kart üzrə müvafiq limitlərin aktiv/deaktiv edilməsi.